piątek, 16 grudnia 2011

Something from Nothing: The Art of Rap Dir. Ice T, Andy Baybutt (2012)

Miałem ograniczyć swoją działalność na blogu, ale masyw nowych, świeżych informacji oraz (co rzadziej zamieszczam) przemyśleń gorliwie napędza mój apetyt na podzielenie się nowymi wieściami i mam nadzieję, Wasz na nie głód.

19 stycznia 2012 podczas trwania The Sundance Film Festival odbędzie się premiera debiutanckiego filmu Ice T - The Art of Rap (początkowy tytuł tego dokumentu miał prawdopodobnie brzmieć Something from Nothing - The Art of Rap. Ice zabierze widza na ulicę, by odkryć tajemnicę "muzyki, która uratowała mu życie". Podejmie się także analizy zmian jakie przeszła muzyka rap na przestrzeni dekad. Swoje zdania na w/w temat zaprezentuje 52 rapperów/emcee: Chuck D, Grandmaster Caz, Snoop Dogg, Dr. Dre, Eminem, MC Lyte, Mos Def, Raekwon, Kanye West and Big Daddy Kane, Dana Dane .... 

Oto słowa samego twórcy:
"Dziękuję wszystkim raperom, którzy wzięli udział w kręceniu filmu. Hip Hop jest w Sundance! Następny przystanek... Oskary!"
"Przeprowadziłem wywiady z 50-cioma mc's - od Kanye West'a, Ice Cube'a, Eminema do Melle Mela, Grandmaster Caz'a.. Hip Hopowa scena stała się bardzo popowa. Pomyślałem sobie - zrobię film o prawdziwych raperach i o tym co nas zainspirowało. Może po obejrzeniu go wcisną przycisk reset w tej grze i opowiedzą dzieciakom, że nie chodzi tutaj tylko o zrobienie popowego numeru. Rap potrafi uczynić dużo więcej."

Brak komentarzy: