wtorek, 29 grudnia 2009

Stay Fresh! Do the Right Thing by MC Y & Kool Mike


Wspominam ten dzień gdy podczas OSB#2, przyszło mi się zmierzyć z samym sobą... Wspólnie z MC Y aranżując nasz numer "Bądź świeży! (Rób co należy)". Wtedy zjadł mnie stres i brak profesjonalnego podejścia do tematu (rymowałem txt z kartki, skrzętnie ukryty przed publiką)... Do dnia wczorajszego! Korzystając z okazji eventu "Our Super Sweet 16" i urodzin Rebela & Osiego, razem z MC Y podjęliśmy kolejną próbę myślę z powodzeniem! Było naprawdę spontanicznie przez co naturalnie i oto chodziło... Przybijam wam 5! eF i Y! Za stare czasy od T-Syndykatu po Oldchoolers Crew! 

MC Y: 

kOOl MiKe ZWL i MC YabCo 
Teraz właśnie wam tu zagrają 
Jestem Y, ceremonii mistrz 
niezłe rymy dam wam dziś 
Taaak jest! Dwie strony Torunia 
A Ty Frajerski MC nie masz czego szukać 
W Naszych załogach Pralni i OS Crew 
Lecz koniec o tym przybliżcie się tu 
Róbcie co należy tak jak Ja 
Róbcie co należy tak jak kOOl MiKe 
 Aha Ha Ha! Klaszcz w dłonie! 
 Niech ten rap Ci pomoże 
 Robić co należy 
 Nie wdawaj się w problemy 
Ucz się, pracuj i rozwijaj swoje pasje 
Może być nią rap właśnie 
 Używkami nie katuj się za młodu 
Bo możesz mieć przez to sporo kłopotów 
A Ty rodzicu dzieciaka swego szanuj 
 Odpowiednią drogę wskaż mu 
 Ale nie ograniczaj jego horyzontów 
Rób co należy tak po prostu... 

 4xBądź świeży! Rób co należy! 

 MC kOOl MiKe: 

Jestem kOOl MiKe fanatyk old schoola 
Finger "drapie" płyty Igrek (Y) nie zamula 
Dj'ing, MC'ing przynoszą mi radość 
Spójrzcie wszyscy na to piękne radio 
Przyjaźń z chłopakami do tego mnie pobudza 
Tworzyć nie sprzedając siebie nie obłuda 
A wiec twórz legendę własnego życia 
Postępuj tak jak byś nic nie miał do ukrycia 
Pokazuj siebie takim jakim jesteś 
Słuchaj głosu prosto z twego serca 
Szukaj tej energii w jego głębiach 
I rób co należy, tak jak Ja 
 I zawsze bądź świeży, tak jak MC Y 
To moje motto To moja dewiza 
Możesz być taki jak Ci których podziwiasz 
 Wierz w siebie i w swój talent 
A osiągniesz cele, które zakładałeś 
Bądź pewny siebie i tego czego chcesz 
A wszystko co chciałeś osiągniesz! 

 4xBądź świeży Rób co należy

Brak komentarzy: