sobota, 25 kwietnia 2009

Geneza Hip-Hopu? ... Something On My Mind ...


O tym już wkrótce ... a myślałem, że jednak wiem jak to się wszystko zaczęło!

Chciałbym dodać jedną rzecz. Wszystko co kiedykolwiek uda mi się zapisać, na tym blogu będę się starał przedstawić w obiektywnym świetle, fakty nie mijające się z prawdą wsparte moimi własnymi przemyśleniami i latami już spędzonymi z Hip-Hop'em. Jedyne czego mogę żałować to, to że w tym nie uczestniczyłem, nie widziałem jak ewoluuje przez lata 70, 80, 90 do teraz. Dziś przeglądając zdjęcia Joe Conzo z "Boogie Down Bronx" uważam, że ludzie tacy jak ja dzielą się na tych co żyli i dorastali w Nowym Jorku gdy Hip-Hop nabierał rumieńców, a takich co nigdy tam nie byli. To nie znaczy, że Ci drudzy nie mają miłości do tego do czego m.in. został stworzony ten blogspot, nie! Sam jestem tego przykładem dlatego I'm Doin' the Right Thing, a na "Boogie Down" przyjdzie jeszcze czas...

Brak komentarzy: